Piwo Sowie MIODOWE 0,5l – Browar Wielka Sowa

Piwo Sowie MIODOWE 0,5l – Browar Wielka Sowa

7.90 

SKU 5907222560181 Kategorie , Tag

ul. Żeromskiego, 9,
58--260 Bielawa

Dane kontaktowe:
Telefon: 530173900
Adres e-mail: [email protected]

Zobacz wszystkie produkty sprzedającego

Wygodna płatność

Szybkie i bezpieczne płatności online,

Bezpieczeństwo

Wszyscy sprzedawcy są weryfikowani

Jakość

Stawiamy wyłącznie na wysokojakościowe produkty regionalne.

Parametry produktu

Waga0.7628 kg
Litr (pojemność)

Opis

Piwo Sowie MIODOWE 0.5l niefiltrowane, but. bezzwrotna

Laureat Konkursu Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów – Perła 2021
Produkt Lokalny Października 2021 – nominowany głosami czytelników “Produkty Lokalne.pl”
Laureat Konkursu Piw Rzemieślniczych – Złoto 2019
Laureat Konkursu Smaki Regionów – najsmaczniejszy produkt regionalny – 2019
Laureat Konkursu „Nasze kulinarne dziedzictwo – Smaki Regionów” – I nagroda 2019
Laureat Konsumenckiego Konkurs Piw „Chmielaki Krasnostawskie” – II miejsce 2019

Piwo o przepięknej złocistej barwie z dodatkiem wielokwiatowego miodu podbijającego treściwość.

 

SKŁADNIKI:

woda, słód jęczmienny, chmiel goryczkowy Iunga, chmiel aromatyczny lubelski, drożdże, naturalny miód: min. 2%, aromat miodowy

Gotowy do wysyłki w 1-2 dni robocze z Polska


 

Zasady wysyłki

1. Metody wysyłki:
Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Pocztex (dostawa kurierem) oraz InPost (paczkomaty).

2. Czas realizacji:
Produkt jest gotowy do wysyłki ciągu 1 dnia roboczego.

3. Naszym standardowym sposobem pakowania jest wzmocniony karton z wewnętrzną kratownicą na 12 butelek 0,5l.


 

Polityka zwrotów

Prawo do zwrotu:

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

1.3. Reklamacja niezwłocznie po zdarzeniu może zostać złożona przez Klienta na kilka z podanych poniżej sposobów:

1.3.1. pisemnie na adres: ul. Stefana Żeromskiego 9, 58-260 Bielawa;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

[email protected]

1.3.3. w przypadku zaistnienia szkody transportowej podstawą reklamacji jest komplet poniższej dokumentacji:

list przewozowy,
zdjęcia wyraźnie ilustrujące uszkodzenia,
protokół szkody spisany z kurierem.
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

1.7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Stefana Żeromskiego 9, 58-260 Bielawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Rma sugerowane przez DPR

Inne produkty sprzedającego
Menu dostępności

Przywróć domyślne ustawienia

Podświetlenia linków

Wielkość czcionki

Odstępy

Przyjazny dla dyslek...

Kursor